• 444 97 88
  • info@kepsas.com.tr
WELCOME TO

FAQ'S Page

Aliquam pulvinar eleentum vestibulum. Vestibulum ante ipsum primis in faucibu sorci luctus et ultrices Nam quis facilisis magna. Nunc imperdiet libero sapien, ut faucibus magna pharetra

Market Research

CREATIVE WORK

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing anwes typesetting industry. Lorem Ipsum has been the…

Marketing Plans

CREATIVE WORK

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing anwes typesetting industry. Lorem Ipsum has been the…

Talent Management

CREATIVE WORK

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing anwes typesetting industry. Lorem Ipsum has been the…

Search Engine Optimization

CREATIVE WORK

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing anwes typesetting industry. Lorem Ipsum has been the…

Your Questions!

WE'VE BEEN WORKING WITH

Q1 Serbest tüketici kimdir?

  • Bir önceki takvim yılında veya içinde bulunulan yılda, Enerji Piyasası Düzenleme Kurulu tarafından her yıl belirlenen serbest tüketici limitini aşan miktarda elektrik tüketilen kullanım yerinin kullanım hakkına sahip ya da kullanım hakkını edinen tüketiciler,
  • İletim sistemine doğrudan bağlı olan gerçek veya tüzel kişiler tedarikçisini seçme hakkına sahiptir.
 

Q2 Engellilere indirim var mı?

Elektrik faturalarında şuan için engelli indirimi bulunmamaktadır.​

Q3 Elektrik Kaçağı ihbarı yapmak istiyorum. Ne yapmalıyım ?

Q4 Mevcut sayacı elektronik sayaçla değiştirmek zorunlu mudur?

08.12.2000 tarih 24254 sayılı Resmi Gazete’de yayınlanan Elektrik İç Tesisat Yönetmeliğine göre 08.12.2001 tarihinden sonra ilk kez enerji alınacak yeni kullanım yerlerinin aboneliklerinde puant tarife özellikli elektronik sayaç zorunluluğu bulunmakta olup, bu tarihten önceki abonelerin mevcut sayaçlarını değiştirme zorunluluğu bulunmamaktadır.

Q5 Sayacın yanlış okunması ya da hiç okunmaması durumunda ne yapmalıyım?

Tüketiminize itiraz ettiğiniz durumlarda sayacınızın üzerindeki endeksi alarak şirketimizin tüketici hizmetleri birimine başvurmanız yeterlidir. Sayacın okunmadığı durumlarda da tüketici hizmetlerine dilekçe bırakmanız yeterli olacaktır.

Q6 Çok zamanlı tarifeden enerji almak için ne yapılması gerekir ?

Çok zamanlı tarifeden enerji almak için bir dilekçe ile bağlı olduğunuz Abonman Şefliğine müracaat etmeniz gerekmektedir. Bu tarifeden yararlanmak için mevzuat kapsamında sayacınız bölge dağıtım şirketi tarafından bedelsiz olarak değiştirilecektir.

READY To TALK?

We've been working with

Proin luctus, justo sit amet laoreet venenatis, libero velit tincidunt mi, nec fermentum ante massa id quam. In gravida erat vel diam blandit consequat. Morbi ut interdum nunc, eu egestas arcu. Suspendisse sodales, purus vitae malesuada sodales, ligula metus commodo justo, eu interdum metus mauris nec dui.

Call us on 01********** or send us your requirements

Send Us Your Requirements