Müşteri Şikayetleri Ele Alma Politikamız

KEPSAŞ’a iletilen tüm şikâyetler, tüketici odaklılık, objektiflik, şeffaflık, gizlilik, izlenebilirlik, erişilebilirlik ve hesap verebilirlik ilkeleri doğrultusunda ücretsiz ve etkin bir şekilde değerlendirileceğini, tüketici memnuniyeti sağlanarak, yasal mevzuata uygun hareket edileceğini, şikâyetlere dair kişisel bilgilerin gizliliği korunacağını ve başvuruların analiz edilerek hizmetlerimize yönelik iyileştirici faaliyetler yapılacağını taahhüt ederiz.
Her türlü şikâyet, dilek ve önerileriniz için:
• Merkezde ve ilçelerdeki Tüketici Hizmetleri Birimlerimize bizzat başvurarak,
• 444 97 88 numaralı çağrı merkezimizi arayarak,
• webtest.kepsas.com.tr internet sitemizdeki formları kullanarak bize ulaşabilirsiniz.
Şikâyetleriniz, ilgili yönetmelik kapsamında belirtilen sürelerde değerlendirilerek sizlere geri dönüş yapılacaktır. Şikâyet edilen hizmet kabul edilmediğinde alternatif çözüm yolları hakkında bilgilendirme sağlanacaktır.

Kalite Politikamız

Tüketici memnuniyetini sürekli artırmak için temel değerlerimiz doğrultusunda
hizmet vermekle birlikte, kalitenin sürekli olarak iyileştirilmesi için, en iyi
uygulamaları araştırıp en kısa sürede tüketicilerimizin hizmetine sunulmasını
sağlamaktır. Şirketimiz, kalite hedeflerini kurum genelinde ve birimler bazında
belirler ve bunları her yıl yeniden gözden geçirerek güncelleştirir. Elektrik satış
hizmetlerinin, belirlenen kalite politikasına uygun olarak sunulması, Yönetim
Kurulumuzun takibi, taahhüdü ve güvencesi altındadır.

TEMEL DEĞERLERİMİZ
Güven
Hizmet
Kalite
Tecrübe
Şeffaflık

Bilgi Güvenliği Politikamız

KEPSAŞ’a iletilen tüm şikâyetler, tüketici odaklılık, objektiflik, şeffaflık, gizlilik, izlenebilirlik, erişilebilirlik ve hesap verebilirlik ilkeleri doğrultusunda ücretsiz ve etkin bir şekilde değerlendirileceğini,  tüketici memnuniyeti sağlanarak, yasal mevzuata uygun hareket edileceğini, şikâyetlere dair kişisel bilgilerin gizliliği korunacağını ve başvuruların analiz edilerek hizmetlerimize yönelik iyileştirici faaliyetler yapılacağını taahhüt ederiz.

Her türlü şikâyet, dilek ve önerileriniz için:

Merkezde ve ilçelerdeki Tüketici Hizmetleri Birimlerimize bizzat başvurarak,
444 97 88 numaralı çağrı merkezimizi arayarak,
webtest.kepsas.com.tr internet sitemizdeki formları kullanarak bize ulaşabilirsiniz.

Şikâyetleriniz, ilgili yönetmelik kapsamında belirtilen sürelerde değerlendirilerek sizlere geri dönüş yapılacaktır. Şikâyet edilen hizmet kabul edilmediğinde alternatif çözüm yolları hakkında bilgilendirme sağlanacaktır.